سید حسین سیدی

مشتری‌مداری به سبک پتروشیمی اروند

مشتری‌مداری به سبک پتروشیمی اروند؛ پنجمین همایش ارتباط با مشتریان با هدف رفع چالش‌ها و بررسی فرصت‌ها* در سومین روز نمایشگاه بین‌المللی تهران‌پلاست هفدهم، در کنار استمرار بازدید مدیران شرکت پتروشیمی اروند از غرفه شرکت‌های حاضر  در نمایشگاه و گفتگوی بی واسطه با مشتریان، پنجمین همایش ارتباط با مشتریان نیز از سوی این شرکت برگزار

کد خبر : 466
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۰۱

مشتری‌مداری به سبک پتروشیمی اروند؛

پنجمین همایش ارتباط با مشتریان با هدف رفع چالش‌ها و بررسی فرصت‌ها*

در سومین روز نمایشگاه بین‌المللی تهران‌پلاست هفدهم، در کنار استمرار بازدید مدیران شرکت پتروشیمی اروند از غرفه شرکت‌های حاضر  در نمایشگاه و گفتگوی بی واسطه با مشتریان، پنجمین همایش ارتباط با مشتریان نیز از سوی این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پتروتودی


؛ در این همایش سالانه، نیازهای مشتریان و چالشهای پیش رو  صنایع پایین دستی بررسی و راهکارهایی در خصوص تقویت شرکت‌های پایین دستی و ارزش آفرین  ارائه شد.

همچنین بار دیگر مدیران پتروشیمی اروند با تشریح راهبرد این شرکت بر عرضه بیشتر محصولات با اولویت صنایع داخلی و با هدف توسعه‌ی صنایع پائین دستی تاکید کردند.
در این جلسه همچنین راه‌های رفع تنگناهای افزایش تولید و ثروت آفرینی در صنایع وابسته بررسی و نسبت به آن تصمیماتی اتخاذ شد.

 

برچسب ها :

ناموجود