بر اساس اعلام اداره بازاریابی و فروش شرکت، عرضهی این محصولات به دو صورت نقدی و اعتباری برنامهریزی شده است و در پیشنهاد فروش اعتباری امکانی به مشتریان ارائه میدهد که از سیاستهای تامین سرمایه درگردش مشتریان این شرکت برای حمایت از صنایع پاییندستی داخلی به شمار میرود.
مدیرعامل پتروشیمی اروند پیشتر اعلام کرده بود که برنامهها برای معرفی ۴ گرید اصلی صنعت چرم تا پایان سال جاری در دست اقدام است و با راهاندازی تولیدات جدید و ارتقای ظرفیت داخلی، نیاز کشور به واردات مواد اولیه کاهش خواهد یافت و زنجیره تامین صنایع پاییندستی تقویت خواهد شد.
تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که عرضه این محصولات در بورس کالا بازار داخلی را تقویت خواهد کرد و فرصتهای صادراتی به بازارهای همسایه و منطقه را نیز افزایش خواهد داد. این تحول همچنین میتواند هزینههای تولیدی را برای صنایع مصرفکننده کاهش دهد.