سید حسین سیدی
پتروکارت متعلق به خانوادههاست و خدمات آن ۱۴۰ هزار نفر از جامعه صنعت در بندرماهشهر را تحت پوشش دارد
مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی؛ پتروکارت متعلق به خانوادههاست و خدمات آن ۱۴۰ هزار نفر از جامعه صنعت در بندرماهشهر را تحت پوشش دارد مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، پتروکارت را یک ابتکار برای همهی اعضای خانواده صنعت پتروشیمی خواند و گفت اکنون بیش از یکصد و پنجاه هزار نفر از اعضای
مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی؛
پتروکارت متعلق به خانوادههاست و خدمات آن ۱۴۰ هزار نفر از جامعه صنعت در بندرماهشهر را تحت پوشش دارد
مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، پتروکارت را یک ابتکار برای همهی اعضای خانواده صنعت پتروشیمی خواند و گفت اکنون بیش از یکصد و پنجاه هزار نفر از اعضای خانواده پتروشیمی در بندر ماهشهر از خدمات پتروکارت بهرهمند شدهاند.
به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی؛ محسن آتشزمزم با حضور در استودیو زنده «به قله نزدیکیم» گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نمایشگاه ایران پلاست هفدهم به تشریح اقدامات این شرکت پرداخت. در این گفتگوی زندهی برخط، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی، تولید در شرکتها را متاثر از رضایت پرسنل و خانوادهها خواند و اظهار داشت: «قطع به یقین موضوع تولید متاثر از مولفه های متعددی است و رضایت پرسنل و خانوادههایشان می تواند از پارامتر های مهم باشد. در سال های گذشته تصمیم درستی گرفته شد و حوزه ارائه خدمات به خانواده ها در صنعت پتروشیمی از شرکت های تولیدی منفک شد و در دو منطقه ماهشهر و عسلویه به شرکت های عملیات غیر صنعتی واگذار شد.» وی افزود: «شرکت عملیات صنعتی ماهشهر در همین راستا خدمات متعددی را به خانواده ها و همکاران عزیز صنعت پتروشیمی در منطقه ماهشهر ارائه داده است، چه در حوزه اسکان، چه در حوزه فرهنگ و ورزش و چه در موضع خانوادهها.» محسن آتشزمزم در این گفتگوی زنده ادامه داد: «سلایق مختلف، توقعات و تفاوت ذائقه ها باعث می شود در این بخش به رضایت مندی صددرصد نرسیم و برای اینکه به روز باشیم حتما باید اقدامات نوینی را انجام بدهیم، از جمله اینکه مرتبا به روز رسانی کنیم. قبلا بخشی از کارهای خدماتی از جمله رستوران ها و ورزش در جایی محدود و به صورت دستی انجام می شد که با ابتکار همکاران من در شرکت عملیات غیر صنعتی با همراهی شرکتهای پتروشیمی و هلدینگ خلیج فارس، اکنون همه این کارها متمرکز و همسان سازی شده است.» مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی خاطر نشان کرد: «قبل از اینکه این پروژه را اجرا کنیم تنها در استان خوزستان خدمات ارائه می دادیم اما امروز در ۸ استان خدمات قابل ارائه است. قبلا تمام نیرو ها از ۷ باشگاه اختصاصی استفاده می کردند، باشگاه اختصاصی باعث کم رونقی، کاهش کیفیت و انحصار بود، امروز آن ۷ رستوران به ۱۰۷ رستوران تبدیل شده است، قبلا ۲۰ موسسه فرهنگی برای آموزش خانواده ها قرار داشتند که امروز به ۷۰ مورد رسیده است.» آتش زمزم تصریح کرد: «اقدام خوبی که در جهت افزایش رضایتمندی خانواده ها انجام شده است این است که قبلا ۸۵۰۰ نفر از خانواده ها مشمول دریافت خدمات فرهنگی، ورزشی و رستورانی بودند و با همکاری همه شرکت ها اکنون کلیه شاغلین در صنعت پتروشیمی مشمول این خدمات شدهاند و از ۳۰ هزار عضو، امروز پتروکارت ۱۴۰ هزار عضو خانواده پتروشیمی از ۳۷ شرکت مستقر در بندرماهشهر را تحت پوشش دارد که جا دارد به نمایندگی از مدیران محترم عامل شرکتها از حمایت های مدیر محترم سرمایه انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که در ایجاد و توسعه طرح پتروکارت همکاری و مساعدت داشتند، قدردانی نمایم..» وی در ادامه عنوان کرد: «ما انحصار کار را از باشگاه اختصاصی به شهر واگذار کردیم و رونقی اقتصادی به شهر تزریق شد، اگر سفره ای در این مجموعه پهن است به شهر واگذار شده است و امروز تمام باشگاه ها و مراکز فرهنگی و آموزشی و رستورا هایی که این درجه از استاندارد را داشتند طرف قرارداد ما هستند.» مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ادامه داد: «شاید این طرح ایراداتی داشته باشد که حتما در جهت اصلاحات آن هستیم. اگر مجموعه ای تخلف کند ما حتما با آن مجموعه قطع ارتباط می کنیم. موضوع مهمی که در اینجا حائز اهمیت است این است که پتروکارت از آن خانواده ها است. مانند بیمه ای است که متعلق به خانواده است شخصی نمی تواند بگوید بیمه را به من بدهید و این خدمات انحصارا و غیرنقدی و تنها قابل استفاده در مراکز است.» وی در پایان تاکید کرد: «هدف صنعت پتروشیمی اسکان خانواده ها در خود منطقه است، برای همین ما اصل کار را در منطقه ماهشهر قرار داده ایم و بیشترین قرارداد ها در این منطقه است، بیشترین درصد را در خوزستان داریم، در تهران قرارداد ها کمتر است، در مشهد قرارداد بسته ایم چون خانواده ها برای زیارت رفت و آمد می کنند و در گیلان، چابهار و کهگیلویه قرارداد بسته ایم چون آنجا صنایع خودمان را داریم و از این جهت قابل توسعه است.»